30.09.2013

OM OS - ABOUT US

  Louise (hende i midten)
  Hej alle sammen. Jeg er en pige på 14 år. I min fritid spiller jeg fodbold to gange om ugen med kamp. Jeg elsker at være sammen med mine veninder og hygge med dem.
//
Louise (middle)
Hello everyone. I am a 14 years old girl. In my spare time i play soccer twice a week. I love being with my friends and have fun.

Amanda (hende til venstre)
Hej smukke mennesker! Jeg er en pige på snart 14 år, som elsker at danse og være sammen med mine venner og veninder. Jeg bruger også rigtig meget tid på at tage billeder, hvilket jeg er helt vild med!
//
Amanda (left)
Hello beautiful people. I am a girl and i am soon 14, i love to dance and being with my friends. I also use a lot of time taking pictures, which i also love. 

Caroline (hende til højre)
Hejsa alle sammen. Jeg er en pige på 14 år. Jeg elsker at danse og gør det meget i min fritid. Jeg elsker at hygge sammen med mine venner og veninder.
//
Caroline (right)
Hi everyone. I am a 14 years old girl. I love dancing and do it a lot i my spare time. I love having fun with my friends.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar